Wanem nao yu nidin
1 onion – chopem
2 spun oel
2 pis garlic – kutem long bigfala pis
2 pinch sol
smol black pepper
1 spun garam masala
1 spun Turmeric – (kari blo graon)
½ kg numba wan mince beef o wan tin mit
6 kumala – pilim mo katem long ol smolsmo pis
2 carrot – kutem long ol smol pis
1 bundle string bean
4 spring onion – slicem i tin
Fasin blong mekem
- Putum smol oel long sospen afta addem onion mo garlic wetem smol sol mo black pepper i go. Kukum go kasem taem we onion i brown smol afta addepam garam masala, turmeric, sol mo black pepper, mo tantanem gud.
- Addemap mince i go mo kukum i tan. Afta addem tomato paste i go.
- Addemap ol pis blo kumala wetem smol wota mo tantanem gud mo lukaot se bae i no stap stuk long sospen.
- Taem we kumala o start blo tan addemap bean, spring onion mo carrot i go.
- Lego i stap blo 5 minute olsem afta karem aot long faea.
Blong makem manioc flour pancake (roti), CLICK HERE! Hemi nice tumas wetem kumala kari.
This recipe was provided by the Wan Smolbag Nutrition Centre. The Nutrition Centre offers cooking classes that are combined with agricultural workshops to promote a healthy diet and lifestyle. The centre provides youth the opportunity to learn the nutritional value of ingredients and different cooking methods and recipes from around the world. It uses local ingredients from their onsite garden and the market to provide tasty and nutritious meals.
The Nutrition Centre offers an affordable and nutritious lunch weekdays from 12 noon – 1pm. It is open to the public. Visit their Instagram account for images of some of their latest creations.
The Nutrition Centre provides a catering service for functions and events at Wan Smolbag and offsite. If you are looking for a healthy catering service, please call 27119 and ask for the Nutrition Department.