Wanem nau yu nidim
6 apple banana
2 ripe apple banana
2 kokonas skrasem mo milkim
6 lif laplap
Smol oel blo rupem long lif
Fasin blo wokem
- Rasrasmen ol banana long rasras blo laplap.
- Addemap milk kokonas i go mo tantanem gud blo i mix wetem banana.
- Terem lif long ol smol pis (luk photo numba 2).
- Rupem oel long shine side blo lif.
- Foldem lif folem shap blo ice-cream (bae yu luk fasem blo mekem long ol photo)
- Fulumap mix blo banana i go insaed long lif mo klosem
- Fulumap long sospen
- Addemap smol wota i go (3cm olsem) mo stimim blo 30 minute olsem go kasem taem we i tan (taem we i stap kuk i gud blo jekem blo wota i no drae).
- Karemap long lif mo servem long plet wetem ol narafala kakae.
This recipe was provided by the Wan Smolbag Nutrition Centre. The Nutrition Centre offers cooking classes that are combined with agricultural workshops to promote a healthy diet and lifestyle. The centre provides youth the opportunity to learn the nutritional value of ingredients and different cooking methods and recipes from around the world. It uses local ingredients from their onsite garden and the market to provide tasty and nutritious meals.
The Nutrition Centre offers an affordable and nutritious lunch weekdays from 12 noon – 1pm. It is open to the public. Visit their Instagram account for images of some of their latest creations.
The Nutrition Centre provides a catering service for functions and events at Wan Smolbag and offsite. If you are looking for a healthy catering service, please call 27119 and ask for the Nutrition Department.