Wanem nao yu nidim
2 cups – Manioc flour
2 ½ cup milk blo kokonas
1 smol spun turmeric o kari blo graun
Fasin blo wokem
1. Mixim evrisamting lo wan dish, wetem wan whisk o wan fork go kasem taem we evrisamting i mix gud togeta.
2. Hotem wan fraepan mo rapem wetem smol oel nomo.
3. Putum ¼ cup lo mix ia insaed lo frainpan mo tantanem fraenpan blo mix i no fasfas long medel blo fraenpan.
4. Kukum lo faea we i no hot tumas, tanem wetem wan spun (o spatula) taem we i brown lelebit, mo kukum bakagen blo 2 minute olsem.
5. Taem we i tan, oelem fraenpan bakagen mo kasem ¼ cup mix in go. Kukum bakagen go kasem taem we mix i finis (wan mix bae i mekem 10 pankek).
6. Nao ia i redi blo rolem wetem kumala roti kari.
Blong makem kumala roti kari, CLICK HERE!
This recipe was provided by the Wan Smolbag Nutrition Centre. The Nutrition Centre offers cooking classes that are combined with agricultural workshops to promote a healthy diet and lifestyle. The centre provides youth the opportunity to learn the nutritional value of ingredients and different cooking methods and recipes from around the world. It uses local ingredients from their onsite garden and the market to provide tasty and nutritious meals.
The Nutrition Centre offers an affordable and nutritious lunch weekdays from 12 noon – 1pm. It is open to the public. Visit their Instagram account for images of some of their latest creations.
The Nutrition Centre provides a catering service for functions and events at Wan Smolbag and offsite. If you are looking for a healthy catering service, please call 27119 and ask for the Nutrition Department.