Wanem nao yu nidim
600g fresh fis – olsem tuna o wahoo
Jus blo 10 lemon
5 pinch blo sol mo smol pepa
4 spring onion – kutem long ol smol pis
4 capsicum – slicem long ol smol pis
½ bundle blo dwarf bin – kutem long ol smol pis
I half rif popo – gratem
Strong milk blo blo 3 kokonas
Sapos we yu likem pima – lutem wan long ol smol pis
Fasin blong mekem
1. Kutem fis long ol smol pis mo daowem gud i ko insaed long jus blo lemon (bae lemon jus i kuku mi tan – kala blo fis bae i jenis) – lego i stap half hour olsem.
2. Lego fis i stap tan mo kutem ol narafala kakae i redi.
3. Strainem aot wato blo lemon – mo rinsim fis wetem water mo sqwisim fis i drae.
4. Putum fis long wan dish addemap mo putum ol narafala vegetable i go wetem sapos we yu likem pima addemap i ko.
5. Kasem strong milk i ko wetem mo tantanem gud.
6. Naia i redi blo servem. Sapos we yu gat wan icebox yu save lego i stap wan hour bifo yu servem.
This recipe was provided by the Wan Smolbag Nutrition Centre. The Nutrition Centre offers cooking classes that are combined with agricultural workshops to promote a healthy diet and lifestyle. The centre provides youth the opportunity to learn the nutritional value of ingredients and different cooking methods and recipes from around the world. It uses local ingredients from their onsite garden and the market to provide tasty and nutritious meals.
The Nutrition Centre offers an affordable and nutritious lunch weekdays from 12 noon – 1pm. It is open to the public. Visit their Instagram account for images of some of their latest creations.
The Nutrition Centre provides a catering service for functions and events at Wan Smolbag and offsite. If you are looking for a healthy catering service, please call 27119 and ask for the Nutrition Department.