Wanem nao yu nidim
5 kakae blong taro kukum i tan
5 kakae blong kumala
5 leaf Coriander – katem i smolsmol
2 spring anian katem i smosmol
500g fish stimim i tan mo karem oat long bon o usum tin tuna be kapsaetem oat oel fastaem
Smol sol mo blak pepper
6 egg we oli miksim gud wetem smol pepper
2 kap bred crumb
Oel blo fraenem
Fasin blong mekem
1. Holem taro mo kumala tugeta long wan dish go kasem taem we i sopsop gud.
2. Miksim coriander, fis mo spring onion sol mo pepper, go kasem taem we evri samting i miks gud.
3. Mekem mix i kam ol smol balong we i no thick tumas.
4. Afta yu putum long eg mo yu tantanem long bread crumbs.
5. Putum oel long fraepan mo fraenem blong 5 minute o kasem taem we tufala saed blong fis kek ia i braon gud.
6. Taem we evriwan I tan yu save sevem wetem wan salad.
This recipe was provided by the Wan Smolbag Nutrition Centre. The Nutrition Centre offers cooking classes that are combined with agricultural workshops to promote a healthy diet and lifestyle. The centre provides youth the opportunity to learn the nutritional value of ingredients and different cooking methods and recipes from around the world. It uses local ingredients from their onsite garden and the market to provide tasty and nutritious meals.
The Nutrition Centre offers an affordable and nutritious lunch weekdays from 12 noon – 1pm. It is open to the public. Visit their Instagram account for images of some of their latest creations.
The Nutrition Centre provides a catering service for functions and events at Wan Smolbag and offsite. If you are looking for a healthy catering service, please call 27119 and ask for the Nutrition Department.